Inon Barbara
Landsdel: Vestlandet
Arbeidssted: Sandnes - Privatpraksis
Utdanning:
Somatic Experiencing Practitioner (SEP), Reiki 1 & 2, Massasje- og kroppsterapeut, TRE (traume- eller spenningsfrigjøringsøvelser), sertifisert for metafysisk rådgivning , trening med en urfolksstamme i plantemedisiner og energiske behandlinger, Qigong (Mantak Chia stil), Tantra (Kashmir Shaivisme).
Massasje og kroppsterapeut:  Denne behandlingen gir en forståelse av at den dype muskelfascien holder på minner. Ofte når smerte ikke vil forløses er den knyttet til dypere minner, traumer eller stress. Massasje og berøring brukes for å hjelpe kroppen med å frigjøre gamle lagrede mønstre.
Metafysisk rådgivning: Metafysisk rådgivning basert på perspektivet om at alle er sendt av sjelen (det høyere selvet) for å vokse på alle nivåer av sitt vesen gjennom sine livserfaringer og leksjonene de lærer i livet.
Noen ganger referert til som åndelig eller transpersonlig rådgivning, den representerer en helhetlig tilnærming – kropp, sinn og ånd. Denne typen rådgivning hjelper oss å forstå våre livserfaringer bedre, ved å forklare aspekter som sansene våre ikke kan oppfatte.  For å si det enkelt, er metafysisk rådgivning en form for terapi som gir oss mulighet til å styrke oss selv.
Plantemedisiner: Sangterapi hvor vibrasjon og lyd brukes. Jeg spesialiserer meg på å bruke somatiske erfaringsteknikker for å hjelpe til med å regulere traumer pådratt fra psykoaktive bevissthetstilstander eller problemer forbundet med bruk av plantemedisiner.
Tantra: brukes av meg som en måte å nærme seg seksualitet og livet med kvinner og menn i deres vekst og utvikling som mennesker. Den omfavner seksualitet med åpenhet for de mange forskjellene som finnes i oss. Terapi med meg inkluderer ikke nakenhet, men involverer hovedsakelig meditasjoner, øvelser, bevegelse, pustearbeid, normal berøring og det å kunne relatere sammen. Å kunne få tilgang til nytelse som er din naturlige tilstand og frigjøre skam, smerte eller traumer i et tempo som er trygt for deg.
Tilbyr:
Individuell terapi/behandling/veiledning.
Foretrukket metode er personlig, men online kan også gjøres i noen tilfeller.
Kan holde gruppearrangementer, retreater og kurs.
Oppdateringer på facebook.
For nye mennesker foreslår jeg en 1 times økt for å etablere om jeg er den rette terapeuten for deg. Hvis det er noe du ønsker å løse så anbefales det med 1-2 økter i uken i starten.
Øktene er på engelsk da jeg er Sørafrikansk, men jeg forstår en del norsk (A2/B1).