Fagkveld med URS Rentsch, 23/8 kl. 18:00-21:00

How to work with anger/rage in relative to developmental traumas? What is underneath a client`s anger/how to work with it when it is raising/suppressed?

Urs Rentsch er fra Sveits og er godkjent lærer av Somatic Experiencing Trauma Institute (SETI). Han har utdannet både som ingeniør og lege. Han jobber nå som psykiater i Sveits i tillegg til å arbeide som internasjonal SE-trener. Han underviser bla. Somatic Experiencing utdannelsen i Norge og Østerrike. Han er godkjent av Somatic Experiencing Trauma Institute (SETI) og medlem av SE Fakultetet. Han begynte sin SE-trening på 90-tallet. I tillegg har han psykoterapeutiske trening fra bla. Focusing (Gendlin), Acceptance and Commitment therapy (ACT), Cognitive Behavioral Therapy (CBT), Skjematerapi (Young) og Psychodynamic Imaginative Trauma Therapy (PITT, Reddermann).

Påmelding: Send epost til se.foreningen@gmail.com innen 20. august.
Medlemspris kr 300 ( vi sender faktura)
Det er mulig å delta ved fysisk oppmøte eller på  ZOOM.
Sted for arrangementet: Kongensgate 16, midt i Oslo sentrum. Hvis problemer med å finne frem, ring Hilde: 97544049.

Vi gleder oss endelig til at Urs Rentsch kommer og ser fram til mer faglig påfyll sammen med dere!

Hjertelig hilsen
styret i SE- foreningen Norge